Salon Cloé, gevestigd aan Populier 35 5682GH Best, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Populier 35 5682GH Best 0631350877 Cloë de Jong is de Functionaris Gegevensbescherming van Salon Cloé
Hij/zij is te bereiken via info@saloncloe.nl
Salon Cloé verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt. Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan 16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact met ons op via info@saloncloe.nl, dan verwijderen wij deze informatie.
Salon Cloé verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
Salon Cloé neemt op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een medewerker van Salon Cloé) tussen zit. Salon Cloé gebruikt de volgende computerprogramma’s of -systemen:
Salon Cloé bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld. Wij hanteren de volgende bewaartermijnen voor de volgende (categorieën) van persoonsgegevens:
Salon Cloé verkoopt jouw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die jouw gegevens verwerken in onze opdracht, sluiten wij een bewerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van jouw gegevens. Salon Cloé blijft verantwoordelijk voor deze verwerkingen.
Salon Cloé gebruikt geen cookies of vergelijkbare technieken.Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen. Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Salon Cloé en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@saloncloe.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie je pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek . Salon Cloé wil je er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons
Salon Cloé neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@saloncloe.nl
ALGEMENE VOORWAARDEN
Afspraken:
Er wordt uitsluitend gewerkt op afspraak. Deze kan gemaakt worden via het online boekingssysteem op de
website, via de mail, via whats app of bellen.
Annuleren:
Indien je verhinderd bent, mag je de gemaakte afspraak tot maximaal 48 uur kosteloos verplaatsen of
annuleren. Wordt er binnen 48 uur afgezegd wordt er 50% van de behandeling in rekening gebracht. Wordt er binnen 24 uur afgezegd of bij een vergeten afspraak wordt het hele bedrag van de geplande behandeling in rekening gebracht.
Te laat
Indien je te laat op de afspraak dreigt te komen, laat dit dan direct weten zodat we hiervan op de hoogte
zijn. Wanneer je te laat verschijnt kunnen we niet garanderen dat we een volledige behandeling uit kunnen
voeren en zijn we eventueel genoodzaakt om de behandeling in te korten. In sommige gevallen zullen we
genoodzaakt zijn om de behandeling te annuleren. In beide gevallen wordt 100% van de behandeling in
rekening gebracht.
No show
Indien je niet komt opdagen op de afspraak, brengen we 100% van de behandeling in rekening.
In rekening brengen
Annuleringskosten of no show kosten dienen binnen 14 dagen betaald te worden. Pas wanneer deze
kosten voldaan zijn, kan er een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Volboeking
Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet gemaakt kunnen worden wegens volboeking.
Betaalwijze
Er kan betaald worden door middel van contant, pinnen of een betaalverzoek. Een betaalverzoek dient meteen ter plaatsen betaald te worden. Ook bij aankoop van producten. Betalen in termijnen is niet mogelijk.
Aanbiedingen
Alle prijzen van de behandelingen staan vermeld op de website. Wat op de website staat is nooit leidend met eventuele prijswijzigingen. Die in de salon verteld worden zijn leidend. Eventuele aanbiedingen en advertenties zijn geldig in aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
Terug betaling voorwaarden
Je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgave om de behandeling uitvoeren. Op geen
enkele voorwaarden wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Mocht je
niet tevreden zijn over de behandeling neem dan binnen 48 uur contact op zodat wij dit kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijik met een gratis bijwerking als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen het
normaal geldende tarief.
Persoonsgegevens en privacy
Klant voorziet Salon Cloé vóór de eerste behandeling van alle gegevens waarvan wij zeggen dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn. Gegevens worden niet gedeeld zonder toestemming.
Extra mensen meenemen
Een vriendelijk verzoek om alleen naar de salon te komen. Dus geen gezelschap en ook geen kinderen.
Veiligheid
geen kinderen of huisdieren.
Aansprakelijkheid
Salon Cloé is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Salon Cloé is uitgegaan van
door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen,
medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
We zijn is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de
cliënt heeft meegenomen naar de studio.
Aansprakelijkheid en diefstal
Salon Cloé heeft het recht een schadevergoeding te eisen van de klant, indien de klant meubilair, apparatuur,
producten of andere eigendom beschadigt. Diefstal wordt altijd bij de politie gemeld.
Weigeren
Wanneer de klant mijn advies niet opvolgt en niet akkoord gaat met onze manier van werken, hebben wij
het recht om de klant te weigeren.
Garantie wimperextensions
Je hebt 1 week garantie op wimperextensions, neem dus binnen 1 week contact met ons op indien het
niet goed is.
1 week garantie vervalt indien:
∙ Klant de extensions heeft laten onderhouden door een andere wimpersalon.
∙ Klant aan de wimpers heeft getrokken of hard in de ogen heeft gewreven.
∙ Klant heeft producten gebruikt die geadviseerd zijn om niet te gebruiken.
∙ Klant heeft de adviezen voor thuisverzorging niet opgevolgd zoals de wimpers wassen of het niet gebruiken van make-up.
∙ Klant heeft make-up gebruikt, voor of na de touch up.
ALGEMENE VOORWAARDEN PERMANENTE MAKE-UP
Nabehandeling inplannen
Een permanente make-up behandeling is een eerste zetting inclusief nabehandeling. De nabehandeling
moet plaatsvinden na 6 tot 8 weken na de eerste zetting. Deze afspraak dient de klant zelf in te plannen. Er
wordt aangeraden om de touch up meteen te reserveren bij het maken van een afspraak. Wanneer het
later is dan 8 weken, wordt de normale touch up prijs gerekend en is de behandeling dus niet meer
inbegrepen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet gemaakt kunnen worden wegens
volboeking. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.
Touch up behandeling
Een touch up behandeling is alleen bedoeld voor bestaande klanten binnen 2 jaar. Wanneer er langer
tussen zit dan 2 jaar, stuur dan een foto naar ons zodat we een prijsindicatie kunnen geven. Heb je ooit
permanente make-up bij een andere salon laten zetten? In dat geval dien je ook een foto te sturen voor
een prijsindicatie.
Oude permanente make-up
Bij oude permanente make-up moet je dit altijd van te voren melden. In sommige gevallen kan er niet
behandeld worden. In die gevallen zal er 100% van de behandeling in kosten worden gebracht als het niet
aangegeven is.
Annuleren of verzetten
Heb je een afspraak en ben je verhinderd? Laat dit minimaal 48 uur van te voren weten om de afspraak kosteloos te
annuleren of verzetten.
Zwangerschap
Tijdens de zwangerschap mag je geen permanente make-up behandelingen ondergaan. Heb je al een
afspraak gepland staan? Dan mag je de afspraak verzetten voor na je zwangerschap.
Deepliner/eyeliner/designliner
Wanneer je een afspraak hebt om een eyeliner te laten plaatsen. Moeten wimperextensions 2 weken voor
de behandeling verwijderd zijn. Indien je op de afspraak komt met wimperextensions, kan er helaas niet
behandeld worden en wordt er 100% van de behandeling in rekening gebracht